Česko se hýbe ve školách plných zdraví – republikové kolo

Naši malí se velice těšili, že nastal den, kdy odjíždíme do Prahy. Nikomu nevadilo, že musí brzy vstávat. Tety noční probudily naše tanečníky, a po umytí očiček jsme vyrazili na autobus a vlak.

Ve svých baťůžcích si nesli svačinu a bylo vidět, jak se těší. Cestou jsme si povídali, hráli karty. Nejvíce malé zajímala toaleta, byl to snad největší zážitek z vlaku.

V Praze jsme spěchali do Arény Sparta, tam již byl zahájen 6. Ročník republikového kola Česko se hýbe… Již od počátku jsme sledovali, že úroveň soutěže je na velice vysoké úrovni. Nadešel čas našeho vystoupení. Děti svůj taneček předvedli moc hezky a všem se moc líbili. Umístění nebylo na medaile, ale přesto jsme byli s výkonem moc spokojeni. Protože bylo obrovské teplo, vyrazili jsme hned po vyhlášení do Autocampu Kotva k Vltavě. Po ubytování a občerstvení se vyrazilo k Vltavě. Děti pozorovaly labutě, kačenky a opláchli jsme si nožky.

Bylo to příjemné osvěžení. Po osprchování nás pak čekala výborná večeře, kterou si děti samy vybraly -smažený sýr a hranolky. Jako tečka krásného dne byl pobyt na hřišti – trampolína, pískoviště, karty, volejbal.  Prostě paráda. Po všech těchto aktivitách děti usnuly, jako by je do vody hodil. V autocampu Kotva, kde již jezdíme nějakou dobu se o nás  postarali i ráno a připravili nám výbornou snídani. Děti moc hezky poděkovaly a rozloučili jsme se.  Potom  jsme  jeli opět do Arény Sparta, kde pokračoval druhý den závodů. Zrovna skončila gymnastika a byla zahájena soutěž v tanci, proto rychle, rychle do kostýmů a na závodní plochu. I v této kategorii se děti líbily a s oceněním byly spokojené.

Cesta zpátky byla také príma a společně jsme si výlet užívali až do konce. A když byl ten den dětí, tak s dobrotami se roztrhl pytel. Děti si zasloužily, neboť obstály velice dobře s téměř profi závodníky. Však to také bylo při moderování zdůrazněno, že zde soutěžili téměř profesionále s amatéry, a proto budou na další ročník upraveny pravidla a rozděleny kategorie. A zde si myslím bude náš úspěch určitě větší. Děti však byl moc spokojené, a řekli jsme si, že příště jdeme do toho zase.

Sportu zdar a tanci zvláště.